id_59399

Tankred Dorst, Ursula Ehler

Aš, Fojerbach PREMJERA!

Režisierius Lina Židonytė

Aktorė pasiruošia vaidybinę aikštelę, yra sukvietus publiką, svarbius teatro vertintojus, režisierių, kuris ieško aktorės pagrindiniam vaidmeniui, ir laukia. Ji yra pasiruošusi laukti tiek, kiek reikės. Ji yra priversta įrodinėti savo vertę net ir režisieriaus asistentui, taip argumentuodama sau ir įrodinėdama kitiems, jog ji turi teisę būti scenoje.

Vilnius

Spalio 26 d., 27 d.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Martin Crimp

PASIKĖSINIMAI Į JOS GYVENIMĄ

Režisierius Oskaras Koršunovas

„Pasikėsinimų į jos gyvenimą“ veiksmas vyksta reklamos agentūroje – vietoje, kurioje gaminami normalumo šūkiai ir produktai. Tai istorija apie tai, kaip greito priėmimo ir normalumo gamykla pati tampa pervertiška.

Vilnius

Rugsėjo 28 d.

Lapkričio 8 d., 9 d.

Gruodžio 15 d., 16 d.

Pamiselis 9 photo- D.Matvejev©.jpg

Nikolajus Gogolis

PAMIŠĖLIS

Režisierius Oskaras Koršunovas

Tai pranašiška apysaka, kalbanti apie fašizmo prigimtį, susijusią su noru pertvarkyti pasaulį ir didybės manija. Tai nutiko su didžiaisiais XX amžiaus diktatoriais. Dabar visas pasaulis akivaizdžiai puritoniškėja, viskas norminama, nebegalioja net nekaltumo prezumpcija, tarsi vakarų civilizacijoje vėl ateina tas laikas, kai norima „apsivalyti“.

Vilnius

Rugsėjo 27 d.

Spalio 5 d.

Lapkričio 17 d.

Varėna

Spalio 4 d.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TRANS TRANS TRANCE

Režisierius Kamilė Gudmonaitė

Socialinė aplinka, medijos ir visuomenės normatyvai mums lengvina paaiškinimą, kas yra vyras ir moteris, tačiau ar dvinarė lyčių sistema neapriboja mūsų mąstymo? Kas nutinka žmogui, jei jo vidus neatitinka jo išorės? Ar sunku priimti save tokį, koks esi iš tikrųjų, jeigu tave ne visada priima visuomenė?

Vilnius

Spalio 3 d.

Alytus

Lapkričio 10 d.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ivan Vyrypaev

ŠOKIS DELHI

Režisierius Oskaras Koršunovas

„Man ši pjesė tiesiog kupina gero humoro jausmo. Tokia egzistencialistinė komedija. Tai toks budistinis dalykėlis, parašytas, neabejoju, nirvanoje pabuvojusio dramaturgo. Kaip ir visi geri budistiniai dalykėliai, jis kupinas paradoksų, kuriuos ūmai supratus norisi iš juoko ridinėtis ant grindų.“

Vilnius

Spalio 15 d.

Lapkričio 4 d., 23 d.

Alytus

Lapkričio 11 d.

Terapijos 25 photo-D.Matvejev©

Birutė Kapustinskaitė

TERAPIJOS

Režisierius Kirilas Glušajevas

Scenoje pirmą kartą visos kartu – talentingos ir pripažintos Lietuvos teatro aktorės – Nelė Savičenko, Rasa Samuolytė, Viktorija Kuodytė, Aldona Vilutytė, Oneida Kunsunga, Severina Špakovska, Vilma Raubaitė ir Gintarė Latvėnaitė. Jos pasakoja apie uždarą moterų gyvenimą ligoninės koridoriuose, į kurį galima patekti ne kiekvienam, bet patekus – norisi ir verkti, ir juoktis iki ašarų.

Vilnius

Rugsėjo 29 d.

Klaipėda

Spalio 31 d.

Telšiai

Spalio 30 d.

Utena

Lapkričio 7 d.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bertolt Brecht

VESTUVĖS

Režisierius Oskaras Koršunovas

Spektaklyje kalbame plačiau. Ne tik apie dviveidišką moralę ir skaistybę, bet ir apie papročių suirimą, absurdišką deformaciją to, kas kadaise buvo labiausiai sakralūs dalykai žmogaus egzistencijoje: vestuvės, laidotuvės, kosmogoninio ciklo pajautos ir šventimo tradicijos.

Vilnius

Spalio 14 d., 21 d.

Lapkričio 5 d., 6 d.

Marijampolė

Spalio 20 d.

P1080585

Sarah Kane

APVALYTIEJI

Režisierius Oskaras Koršunovas

„Būti įsimylėjus – tai lyg būti Aušvice“, – tokia Rolando Barthes‘o mintis paskatino skandalingiausią britų dramaturgę Sarah Kane parašyti bene atviriausią savo dramą „Apvalytieji“.

Vilnius

Gruodžio 13 d.

P8130155

Antonas Čechovas

ŽUVĖDRA

Režisierius Oskaras Koršunovas

Statyti Čechovą – tai diagnozuoti mūsų dabarties ligas, sielos podagras, intonacijomis dirbant tarsi skalpeliais. Ryžtis aktoriams vaidinti Čechovą – tai tarsi gydytojams duoti Hipokrato priesaiką, nes kiekviena čechoviškos dramaturgijos akimirka yra likimo metastazė.

Vilnius

Spalio 8 d.

Hamletas 31 photo- Dmitrij Matvejev

William Shakespeare

HAMLETAS

Režisierius Oskaras Koršunovas

Vaidinti kaip prieš veidrodį – tai būti maksimaliai sąžiningu sau. Teatras prasideda nuo grimo kambario veidrodžio, tiksliau – nuo aktoriaus žvilgsnio į save. Hamletas savo kovoje nieko nelaimi. Bet jis maksimaliai išgyvena esamąjį laiką.

Vilnius

Lapkričio 21 d., 22 d.

Dugne  14 photo-D.Matvejevas

Maksimas Gorkis

DUGNE

Režisierius Oskaras Koršunovas

Išdrįsome sėstis taip arti žiūrovo arba žiūrovą pasodinti taip arti aktoriaus, kad nebeliko jokios galimybės išvengti tos akistatos. Šiame susitikime nebeturi įtakos nei teatrinės širmos, nei apšvietimas, nei teatro magija. Viskas yra be galo atvira.

Vilnius

Lapkričio 12 d.