Terapijos 25 photo-D.Matvejev©

Birutė Kapustinskaitė

TERAPIJOS

Režisierius Kirilas Glušajevas

Scenoje pirmą kartą visos kartu – talentingos ir pripažintos Lietuvos teatro aktorės – Nelė Savičenko, Rasa Samuolytė, Viktorija Kuodytė, Aldona Vilutytė, Oneida Kunsunga, Severina Špakovska, Vilma Raubaitė ir Gintarė Latvėnaitė. Jos pasakoja apie uždarą moterų gyvenimą ligoninės koridoriuose, į kurį galima patekti ne kiekvienam, bet patekus – norisi ir verkti, ir juoktis iki ašarų.

Vilnius

Sausio 26 d.

Vasario 13 d.

photo_small_1_21087889

Daniil Charms

JELIZAVETA BAM

Režisierius Oskaras Koršunovas

Pjesėje ryškios dvi jėgos. Viena siekia perteikti siužetą ir papasakoti jį iki galo. Antra siekia nutraukti dramaturginę siužetinę liniją. Ji virsta cirku, balaganu, juokais, savarankiškomis teatrinėmis scenomis.

Vilnius

Sausio 24 d.

Vasario 24 d.

Balandžio 15 d.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bertolt Brecht

VESTUVĖS

Režisierius Oskaras Koršunovas

Spektaklyje kalbama ne tik apie dviveidišką moralę ir skaistybę, bet ir apie papročių suirimą, absurdišką deformaciją to, kas kadaise buvo labiausiai sakralūs dalykai žmogaus egzistencijoje: vestuvės, laidotuvės, kosmogoninio ciklo pajautos ir šventimo tradicijos.

Vilnius

Sausio 29 d.

Vasario 5 d., 23 d.

Kovo 26 d., 28 d.

Kaunas

Vasario 17 d.

IslBG

Michailas Bulgakovas

MEISTRAS IR MARGARITA

Režisierius Oskaras Koršunovas

“15 aktorių, kurie per tris valandas šėlioja, šokinėja, vartosi, kuria tikrą chaosą ir vulkaniškus fokusus. 15 tikrų lyno akrobatų.”
Michel Cournot

Vilnius

Sausio 27 d.

Hamletas 31 photo- Dmitrij Matvejev

William Shakespeare

HAMLETAS

Režisierius Oskaras Koršunovas

Vaidinti kaip prieš veidrodį – tai būti maksimaliai sąžiningu sau. Teatras prasideda nuo grimo kambario veidrodžio, tiksliau – nuo aktoriaus žvilgsnio į save. Hamletas savo kovoje nieko nelaimi. Bet jis maksimaliai išgyvena esamąjį laiką.

Vilnius

Kovo 6 d.

Kaunas

Sausio 31 d.

Dugne  14 photo-D.Matvejevas

Maksimas Gorkis

DUGNE

Režisierius Oskaras Koršunovas

Išdrįsome sėstis taip arti žiūrovo arba žiūrovą pasodinti taip arti aktoriaus, kad nebeliko jokios galimybės išvengti tos akistatos. Šiame susitikime nebeturi įtakos nei teatrinės širmos, nei apšvietimas, nei teatro magija. Viskas yra be galo atvira.

Vilnius

Sausio 25 d.

Vasario 12 d.